HTML

Jöttem, ahogy senki énelőttem!
Jöttem, oda, hol nem vártak engem!
Jöttem karddal és tűzzel!
Jöttem renddel és békével!
Jöttem tengereken és puszta földeken!
Jöttem, hogy a sorsot betelejesítsem!
Jöttem, ahogy senki énelőttem!

Láttam embereket és földeket!
Láttam hordákat és istenteleneket!
Láttam járványt és őrületet!
Láttam vérré válni folyóvizeket!
Láttam királyt szolgálni!
Láttam szolgát uralkodni!
Láttam keselyűket dög felett marakodni!
Láttam, hogy káosz volt énelőttem!

Győztem, mert győznöm kellett!
Győztem, mert küldetésem Istentől vettem!
Győztem, mert akartam és volt merszem!
Győztem hősök és gyávák ellen!
Győztem fekete seregek felett!
Győztem és szívből nevettem!
Győztem és birodalmat teremtettem!
Győztem, mert mindezt önmagamban tettem!

Varga (Szőke) Gábor verse

A művet a szerző maga adja elő zenekara a Sturmast kiséretével.
További művek:
http://www.discogs.com/Sturmast-Ibis-Redibis-Nunquam-In-Bello-Peribis/release/1085250

2305435114_1ffd2a6a28_o.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fenegyerek.blog.hu/api/trackback/id/tr874648765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása